Samarbeidet mellom NHO Reiseliv Innkjøpskjeden og NorEngros forlenges med tre nye år. Fra venstre Kristine Farstad, Alexanxdra Buan (NHO Reiseliv Innkjøpskjeden) og til høyre Marius Barhaugen (salgssjef storkunder i NorEngros). (Foto: NHO Reiseliv Innkjøpskjeden)

Forlenger samarbeidsavtale

NHO Reiseliv Innkjøpskjeden og NorEngros forlenger avtalen med tre nye år.

Publisert

– Vi har hatt et langt og godt samarbeid og vi er glad for å endelig kunne skrive et nytt kapittel i vår historie. Norengros har hatt en eventyrlig vekst sammen med NHO Reiseliv Innkjøpskjeden, sier salgssjef storkunder i NorEngros, Marius Barhaugen, i en pressemelding.

Sunn og innovativ drift

– Jobben vi gjør for deres medlemmer er viktig og skaper gode forutsetninger for sunn og innovativ drift. Vi er svært stolte av å kunne fortsette vårt partnerskap og jobbe langsiktig sammen mot strategiske mål. Fokus på bærekraft og merverdi for NHO Reiseliv Innkjøpskjeden medlemmer vil stå sentralt i tiden fremover. Vi gleder oss til fortsettelsen og takker for tilliten, sier Barhaugen.

– Medlemmene i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden er svært fornøyde med Norengros, og de scorer alltid høyt på våre medlemsundersøkelser sier kategorisjef nonfood og tjenester i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden, Alexandra Buan.

– Scorer høyt

– Norengros scorer ikke høyt kun hos våre medlemmer, men også på vår egenrapportering, noe vi vektlegger i forhandlinger, sier Buan.

Hun legger til, at det er ikke uten grunn Norengros ble årets leverandør innen kategorien nonfood på «Årskonferansen» og «Innkjøpsdagen» i Kristiansand 2018. I år er «Årskonferansen» og «Innkjøpsdagen» i Oslo 20. og 21. mai, og begge parter er spente på om det vanker en pris i år også.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS