Illustrasjonsfoto: Terje Rakke, Nordic Life AS (arkiv)
Illustrasjonsfoto: Terje Rakke, Nordic Life AS (arkiv)

The Discovery Route samarbeider med Up Norway

Partnernettverket «The Discovery Route» styrker salgsarbeidet og signerer ny samarbeidsavtale med den digitale reiseoperatøren Up Norway.

Publisert

Discovery Route er en samling av aktører på den historiske ruten mellom Stavanger og Bergen.

– Dette er indrefileten av Fjord Norge, og passer til våre eventyrlystne reisende, sier markedssjef hos Up Norway, Henriette Bendiksen.

«Kvalitetsreisende»

Styreleder i «The Discovery Route», Bjørn Moe, har høye forventninger til det nye samarbeidet som han mener vil kunne utfordre nettverkspartnerne og gi et etterlengtet løft for tilbudet og besøket på den tradisjonsrike ruten.

– Siden starten i 2016 har de virkelig gjort seg bemerket i reiselivsbransjen ved å koble betalingsdyktige «kvalitetsreisende» med ambisiøse norske reiselivsaktører. The Discovery Route er en perle som fortjener enda flere reisende som har høye krav og setter pris på unike opplevelser, sier Moe.

Reisende fra over 40 land

Up Norway har ønsket reisende fra over 40 land velkomne siden 2017, og spesialiserer seg på betalingsdyktige reisende som ønsker å oppleve det unike Norge. Nå skal selskapet videreutvikle tilbudet og øke salget av reiser på «The Discovery Route».

– Dette gleder vi oss til. Våre reisende er aktive, engasjerte og genuint interesserte i å oppleve hjertet av Norge. Vi gleder oss nå til å øke fokus på salg av Discovery Route, og vet allerede at opplevelsene langs ruten bringer høy tilfredshet blant våre gjester, sier Bendiksen.

Målgruppe som krever annen oppfølging

– Up Norway er opptatt av å finne en god match mellom reisende og opplevelsestilbyderne. Begge må være fornøyde for at vi skal lykkes. Vi har for eksempel et økende antall som reiser solo, en trend som bare vil øke i årene framover. Denne målgruppen krever selvsagt en litt annen oppfølging enn en standard bussgruppe, og vi ser etter partnere som ønsker å gi det lille ekstra til denne typen gjester. Det finner vi mange av langs «The Discovery Route», sier Bendiksen.

Pressemelding

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca