Lanserer «Foodback Portal & Check-In»

Foodback AS lanserer «Foodback Portal & Check-In», enda et smittevernstiltak for mat- og drikkebransjen. Her er alt samlet i én løsning.

Publisert

– Hvis det er noe 2020 har krevd av restaurantbransjen, er det endring. Vårt hovedbidrag har hittil vært å frembringe og systematisere ekte og raske tilbakemeldinger fra gjester, slik at man foretar viktige tilpasninger for å styrke kundeopplevelsen. Dette er fortsatt kjernen i det vi driver med, men dagens situasjon krevde mer enn dette, sier Martin Jørgensen hos Foodback AS.

Foodback Portal

Resultatet ble Foodback Portal, én QR-kode leder nå alene gjestene til en samleside hvor de kan:

* Sjekke inn, hvilket har blitt påkrevd i Norge og mange andre land for å kunne bedrive smittesporing

* Se menyen eller bestille via enhver selvbetjeningsportal restauranten allerede måtte ha

* Følge nyttige lenker restauranten ønsker å dele med sine gjester

* Gi tilbakemelding om sin matopplevelse

– Samlet i en enkel løsning

– Frem til nå har mange hatt behov for flere QR-koder for å kunne dekke all denne funksjonaliteten. Ved å nå samle disse i en enkel løsning, frigis plass samtidig som kundeopplevelsen forbedres. Overfor gjesten har ingen ekstra steg blitt innført; de simpelthen skanner QR-kode eller holder mobilen i nærheten av NFC og gjør som vanlig. Og det beste er at dette er en funksjon vi tilbyr gratis til alle som abonnerer på vår feedbackløsning. Funksjonaliteten er enkel å aktivere og kan tilpasses den enkeltes behov, forklarer Martin Jørgensen hos Foodback i pressemeldingen.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca