Ted Allergodt fra Joh. Johansson under åpningen av ASKO kompetansesenter.

Asko åpner nytt kompetansesenter

Mandag 10. oktober åpnet ASKO et nytt kompetansesenter.

Publisert
Tore Bekken klipper snoren under åpningen.

Målet er at det skal tilby en felles arena for læring for ASKOs kunder og medarbeidere, hvor det på tvers utveksles erfaringer, kunnskap og kompetanse.

Fra åpningen av ASKO kompetansesenter.

Tre kursområder

Kompetansesenteret vil inneholde tre kursområder, ASKO-skolen, KIT-akademiet og opplæringsrom for Joh-salg.

«Asko-skolen skal utvikle sine medarbeidere til å bli de beste i bransjes, og bidra til at Asko oppleves som en attraktiv arbeidsgiver», heter det i invitasjonen til åpningen 10. oktober, der administrerende direktør i Asko Norge AS, Tore Bekken, fortalte mer om hvorfor ASKO satser på kompetansebygging.

Fremtidig suksess

Asko-skolen skal formidle kunnskap som har gyldighet over tid, som er kritisk for selskapets fremtidige suksess.

Kit-Akademiet skal være en ledende opplæringsplass for bransjen hvor Askos gir sine kunder kompetanse og konkurransekraft.

Som ledende aktør i kaffemarkedet ønsker Joh. Johannson Kaffe å gi kundene inspirasjon, styrket konkurransekraft og lønnsomhet. Det gjør vi ved å øke kjennskap til kaffe, kaffebransjen og kaffens allsidige verden.

Se flere bilder fra åpningen av ASKO kompetansesenter under

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Tore Trangmyr.
Tore Bekken.
Jonny Solheim Thomassen.
Powered by Labrador CMS