HTL med nytt matkonsept

HTL Hotels har lansert et nytt matkonsept på sine to hoteller i Stockholm.

Publisert

Med parolen «Soups, salads og sandwiches» ønsker kjeden å tilby gjestene en smaksrik opplevelse, basert på gode råvarer – tilpasset både nordisk og internasjonalt klientell.

Siden åpningen i 2014 har hotellkjeden hatt gjester fra 100 ulike land verden over.

Åpner opp for alternativer

– Vi i HTL tror på kvalitet og muligheten for alternativer. Derfor har vi laget en internasjonal meny med supper, salater og smørbrød, der tilbudet tilpasses gjestene. Det skal passe for reisende fra alle verdenshjørner like bra som for en sulten «stockholmare», sier Gül Heper, som er Brand & Commercial Director i HTL hotels.

Det er også mulig å bestille halve porsjoner av noen retter.

– Vi ønsker å skreddersy konseptet for gjesten, sier Heper.

Her kan du se menyen på HTL Upplandsgatan

Her kan du se menyen på HTL Kungsgatan

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Powered by Labrador CMS