Natasha Borovic Lindén er ny markedsdirektør for Radisson Hotel Group.
Natasha Borovic Lindén er ny markedsdirektør for Radisson Hotel Group.

Ny markedsdirektør for Radisson Hotel Group

Natasha Borovic Lindén er ny markedsdirektør for Radisson Hotel Group.

Borovic Lindén skal lede markedsførings- og kommunikasjonsteamet for Norden, Be-ne-lux, Storbritannia og Irland.

– Vårt mål er å skape inspirerende opplevelser for våre gjester og drive innovasjon på alle nivåer, sier nyansatt markedsdirektør for Radisson Hotel Group, Natasha Borovic Lindén.
– Vårt mål er å skape inspirerende opplevelser for våre gjester og drive innovasjon på alle nivåer, sier nyansatt markedsdirektør for Radisson Hotel Group, Natasha Borovic Lindén.

Hun vil være ansvarlig for å styrke merkevaren Radisson Hotel Group, og videreutvikle hotellopplevelsene i disse regionene.

– Vårt mål er å skape inspirerende opplevelser for våre gjester og drive innovasjon på alle nivåer, sier Natasha Borovic Lindén.

Markedsførings-erfaring

Med over 20 års erfaring innen markedsføring, inkludert sju år i Radisson Hotel Group, har Borovic Lindén en solid bakgrunn innen strategisk merkevareutvikling og innovative markedsføringsstrategier.

Tidligere har hun vært nordisk B2B-markedssjef i Viacom, hvor hun hadde ansvar for merker som MTV, Nickelodeon og Comedy Central.

Hun har også jobbet for The Walt Disney Company og i Aller Media, der hun utviklet prisvinnende konsepter som Elle Decoration Swedish Design Awards og Cafés Stora Modepris.

– Innovative og strategiske initiativ

I sin nye rolle vil Borovic Lindén fokusere på å utvikle innovative og strategiske initiativ som styrker merkevarens posisjon, engasjerer nåværende hotellgjester og tiltrekker nye gjester, kunder og samarbeidspartnere.

Hennes engasjement og omfattende erfaring vil være en verdifull ressurs i arbeidet med å fortsette å styrke Radisson Hotel Groups suksess og vekst i det nordiske og europeiske markedet.

– Det er en spennende tid for Radisson Hotel Group, og jeg ser frem til å fortsette å utvikle sterke relasjoner med våre gjester, og skape engasjerende og minneverdige opplevelser, sier Borovic Lindén i pressemeldingen.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS