Illustrasjonsfoto Nordic Choice Hotels
Illustrasjonsfoto Nordic Choice Hotels

Vil ha med alle på nytt initiativ

I stedet for å rette oppmerksomheten mot alt du ikke kan gjøre i en hverdag preget av restriksjoner, ønsker Nordic Choice Hotels med kampanjen #Altdukan å belyse alt du faktisk kan gjøre.

Publisert

Målet er å gi og dele tips og råd som kan være med på å motvirke ensomhet og isolasjon.

– Siden mars har alles hverdag vært preget av stadig ny informasjon om hva vi ikke får lov til. Vi har derfor valgt å fokusere på det positive, og det som faktisk kan sette en gylden kant på livet i denne utfordrende tiden, spesielt nå som restriksjonene er strammet kraftig inn for en periode, sier viseadministrerende direktør i Nordic Choice Hotels, Bjørn Arild Wisth.

#Altdukan

Gjennom sosiale medier og egne nettsider vil Nordic Choice Hotels den neste tiden samle og dele både egne og andres forslag til ting å gjøre på en trygg og sikker måte, selv under en verdensomspennende pandemi.

– Ute på hotellene gir våre ansatte daglig tips og råd til gjester om hva de kan finne på i lokalmiljøet eller på hotellet. Hashtaggen #altdukan har vi laget for å oppmuntre folk til å foreslå aktiviteter som også andre kan ha glede av. Behovet for å bli inspirert til å gjøre nye og forskjellige aktiviteter har aldri vært større enn nå. Vi håper at initiativet kan være med på å motvirke ensomhet og isolasjon, som er noe mange kjenner på, avslutter Wisth.

Alle tipsene som presenteres er i samsvar med myndighetenes anbefalinger og generelle råd. Når disse endres, blir tipsene også oppdatert.

Les mer her

Pressemelding

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca