Illustrasjonsfoto: Quality Hotel
Illustrasjonsfoto: Quality Hotel

Nå kan du forevige møtet på en ny måte

Sammen med Speed International lanserer nå Quality Hotel «Fun Photo» på hotellene, og gir deg dermed mulighet til å lagre alle de minnerike opplevelsene fra møtedagen på en helt ny måte.

Publisert

Speed International har levert fotoautomater til hele Norden i over 60 år, og dominerer markedet for automatiserte ID-foto. Denne våren lanserer selskapet Fun Photo som er et enklere format tilpasset familier, ungdom og folk i farta. Formålet med dette samarbeidet er å tilby morsomme og minnerike fotoopplevelser til gjester på Quality Hotel.

Først i Norge og Sverige

Fotoautomatene vil fremover lanseres på både svenske og norske Quality-hoteller. Først ut var Quality Hotel Friends i Sverige, som denne uken fikk teste det nye konseptet.

– I Quality Hotel arbeider vi hver dag for å skape minnerike opplevelser for gjestene våre, og har «Meeting that matters» som grunnpilar i alt vi gjør. De nye fotoautomatene vil være med å gi et løft for nettopp dette, sier «Director of Operation» i Quality Hotel, Mathias Mansoori.

Første hotellsamarbeid

– Dette er vårt første samarbeid der Fun Photo er i fokus. Dette vil skape mange kjekke og minnerike øyeblikk for alle hotellets gjester. Vi ser samtidig dette som et første steg i et større samarbeid der vi lytter til hva hotellets gjester etterspør for å forevige øyeblikk fra sitt besøk, sier driftssjef i Speed International, Christofer Båge, i en pressemelding.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS