Illustrasjonsfoto: Thon Hotels
Illustrasjonsfoto: Thon Hotels

Nå kan gjester sjekke ut selv hos Thon Hotels

Med Thon Hotels-appen kan gjester selv sjekke ut av hotellrommet.

Publisert Sist oppdatert
Utsjekk i Thon Hotels-appen er nå tilgjengelig. (Foto: Thon Hotels)
Utsjekk i Thon Hotels-appen er nå tilgjengelig. (Foto: Thon Hotels)

– Vi er fornøyde med å tilby gjestene våre digital utsjekk som en ny funksjonalitet i mobilappen vår. Dette er enkelt å bruke for de som ønsker å betale og sjekke ut av hotellrommet på egen hånd, sier Morten Thorvaldsen.

Konserndirektøren for Thon Hotels er fornøyd med at gjester får flere valgmuligheter.

Fleksibilitet

– Vi ønsker å være fleksible og gi gjester flere valg når det kommer til både bestilling og betaling. Den digitale kundereisen er viktig for Thon Hotels. Vi har satset på teknologi nettopp for å kunne gjøre det enda mer komfortabelt å bo på et Thon-hotell, sier Thorvaldsen.

Mobilappen lar gjester bestille og betale for overnatting på en rask og enkel måte. Den nye funksjonaliteten i appen lanseres 23. juni for Thon Discovery-medlemmer.

Lettvint, tidsbesparende og kontaktløst

Jannicke Barkvoll, teamleder i IKT-avdelingen, har vært med på å rulle ut den nye løsningen.

– Utsjekk på mobil er lettvint, tidsbesparende og kontaktløst. Appen vi har utviklet er brukervennlig og laget for å gi våre medlemmer et sømløst opphold. Under fanen «Mine opphold» kan du gjøre opp regningen, legge til varer du har tatt fra minibaren og sjekke ut av rommet ditt. Dermed kan du gå rett forbi resepsjonen på vei ut. Kvitteringen ligger i appen som du kan hente frem ved behov, sier Barkvoll.

I første fase gjelder utsjekk for de som er Thon Discovery-medlemmer og for utsjekk av ett hotellrom.

Pressemelding

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca