Scandic har signert samarbeidsavtale med Norges Triatlonforbund (NTF). Fra venstre arrangementsansvarlig i NTF, Fredrik Mandt, direktør for marked, merkevare og kommunikasjon i Scandic Norge, Tine Birkeland, generalsekretær i NTF, Gabrielle Bjørnstad-Northern, og sponsorsjef Cathrine Svendsen i Scandic Norge. (Foto: Scandic Norge)
Scandic har signert samarbeidsavtale med Norges Triatlonforbund (NTF). Fra venstre arrangementsansvarlig i NTF, Fredrik Mandt, direktør for marked, merkevare og kommunikasjon i Scandic Norge, Tine Birkeland, generalsekretær i NTF, Gabrielle Bjørnstad-Northern, og sponsorsjef Cathrine Svendsen i Scandic Norge. (Foto: Scandic Norge)

Scandic skal samarbeid med triatletene

Scandic Norge har inngått en toårsavtale som partner med Norges Triatlonforbund (NTF).

Scandic Norge sponser i dag en rekke idretter og forbund, og utvider porteføljen ytterligere med avtalen med Norges Triatlonforbund (NTF). Samarbeidet omfatter økonomisk støtte og overnattinger, og strekker seg i første omgang ut 2024.

– Dedikerte utøvere

– NTF har ekstremt dedikerte utøvere, imponerende resultater og en positiv utvikling i rekrutteringen. De har utøvere i et bredt spekter av aldersklasser, og nå håper vi enda flere får opp øynene for denne spektakulære idretten. Triatlon er en idrett med momentum nå, og vi er glade for å bidra inn i utviklingen, sier direktør for marked, merkevare og kommunikasjon i Scandic Norge, Tine Birkeland Westby.

Gjennom avtalen får Scandic posisjon som partner, og vil blant annet være hovedsponsor for norgescuparrangementene – inklusiv ungdomscupen – i perioden.

– Skape verdier for begge parter

– Vi gleder oss over avtalen med Scandic, og tror dette er et samarbeid som vil bidra til å skape verdier for begge parter. I lag med Scandic har vi hatt gode samtaler om hvordan vi kan jobbe godt sammen. Nå ser jeg frem til å komme i gang med arbeidet, sier generalsekretær Gabrielle Bjørnstad-Northern i NTF.


Scandic ha signert samarbeidsavtale med Norges Triatlonforbund (NTF). Fra venstre arrangementsansvarlig i NTF, Fredrik Mandt, direktør for marked, merkevare og kommunikasjon i Scandic Norge, Tine Birkeland, generalsekretær i NTF, Gabrielle Bjørnstad-Northern, og sponsorsjef Cathrine Svendsen i Scandic Norge. (Foto: Scandic Norge)

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS