Markedsteamet til Thon Hotels og Atyp under Big Screen Awards i Oslo 30. januar 2020 på Vika Kino. (Foto: Thon Hotels)
Markedsteamet til Thon Hotels og Atyp under Big Screen Awards i Oslo 30. januar 2020 på Vika Kino. (Foto: Thon Hotels)

Thon Hotels fikk pris for reklamefilm på kino

Under «Big Screen Awards» fikk Thon Hotels prisen «Årets nykommer» for kinoreklamefilmen «Sett farge på dagen».

Publisert Sist oppdatert
Reklamefilmen er spilt inn på ulike Thon-hoteller. Her fra Thon Hotel Opera i Oslo. Egne medarbeidere fyller de fleste rollene i reklamefilmen. (Foto: Thon Hotels)
Reklamefilmen er spilt inn på ulike Thon-hoteller. Her fra Thon Hotel Opera i Oslo. Egne medarbeidere fyller de fleste rollene i reklamefilmen. (Foto: Thon Hotels)

Reklamefilmen er spilt inn på ulike Thon-hoteller. Her fra Thon Hotel Opera i Oslo. Egne medarbeidere fyller de fleste rollene i reklamefilmen, som viser alle avdelinger på et hotell.

– Da vi i Thon Hotels lanserte vårt nye kommunikasjonskonsept, «Sett farge på dagen», så ble kino et naturlig valg for denne reklamefilmen. Vi er selv veldig fornøyd og stolt av resultatet. Derfor er det moro å få denne utmerkelsen fra «Big Screen Awards». Ekstra gøy er det at de fleste som er med i reklamefilmen, er våre egne medarbeidere. Så tusen takk til alle som var med på å sette farge på kinoene i høstmørket, sier markedssjef i Thon Hotels, Ida Svenningsen Eide.

Se link til reklamefilmen nederst i saken

– Filmen sprer glede og positivitet

– Vi er jo veldig glad for å få nye annonsører inn i kinosalene våre, og synes derfor det er hyggelig å gjøre litt ekstra stas på de som utmerker seg mest. Thon Hotels har laget en feiende flott og ikke minst fargerik film som tar seg veldig godt ut på kinolerretet. Filmen sprer glede og positivitet gjennom fin bruk av musikk og fartsfylt klipping mellom mange flotte bilder. I tillegg er bruken av egne ansatte i filmen et fint grep som bygger intern stolthet. Dette er rett og slett en god film og en veldig verdig vinner, sier «Marketing Manager» i Media Direct Norge, Christer Solberg.

Disse står bak

Reklamefilmen er produsert av Flambert, og regissert av Henrik J. Henriksen etter en idé av reklamebyrået Atyp.

Det var mediebyrået Wavemaker som anbefalte bruk av kino.

Se reklamefilmen her

Pressemelding

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca