Illustrasjonsfoto: Scandic Hotels
Illustrasjonsfoto: Scandic Hotels

Scandic relanserer sitt lojalitetsprogram

En helt ny app, unike fordeler, spennende nye partnerskap og flere måter å bruke lojalitetspoeng. Det er mange nyheter når Scandic Hotels relanserer sitt lojalitetsprogram.

Publisert

Lojalitetsprogrammet Scandic Friends ble lansert av Scandic i 2008. De siste 10 årene har Scandic kontinuerlig utviklet programmet til å bli bransjens største og mest populære lojalitetsprogram.

– Alle våre 16 000 ansatte jobber dedikert hver eneste dag for å skape fantastiske hotellopplevelser for alle gjestene våre, og lojalitetsprogrammet vårt er en stor del av det tilbudet. Med relanseringen vil vi tilby gjestene unike fordeler og bedre hotellopplevelser, sier konsernsjef i Scandic Hotels Group, Even Frydenberg, i en pressemelding.

Nye tilbud

Flere nye partnerskap er en viktig del av det nye Scandic Friends-programmet. Gjennom et samarbeid med Live Nation og Ticketmaster, vil Scandic tilby billetter til medlemmene til store arrangementer og konserter, eksklusiv backstage-tilgang, og til og med møter med artister.

Med et fornyet samarbeid med Redd Barna, kan Scandic-medlemmer veksle lojalitetspoeng inn i støtte til Redd Barnas prosjekter.

Lojale kunder belønnes

– Vi vil skape bedre hotellopplevelser og gjøre det enklere for våre medlemmer på alle måter. Vi vil gjøre bilutleie enklere, tilby musikkopplevelser som ikke kan kjøpes for penger, og la våre medlemmer bruke eller donere bort lojalitetspoeng. Vi har skapt et lojalitetsprogram som aktiverer og engasjerer gjestene, og som skal skreddersy vårt tilbud til deres ønsker, sier markeds- og kommunikasjonsdirektør i Scandic Hotels Norge, Tine Birkeland Westby.

Bonuspoeng opparbeides ved overnattinger og ved kjøp av mat og drikke på hotellene. Poengene kan brukes på bonusnetter og delbetaling av bonusnetter, samt tilleggstjenester på hotellene og tilbud fra Scandics nye samarbeidspartnere. I tillegg introduserer Scandic et nytt nivå i fordelsprogrammet, nivå fem, som gir de mest lojale kunder enda større fordeler, heter det i pressemeldingen.

Ny Scandic-app

Sammen med lanseringen av nye Scandic Friends, lanseres også en ny Scandic-app i dag, tirsdag 30. januar.

Gjennom appen vil gjestene få tilgang til de beste prisene og tilbudene, og de kan enkelt booke hotellrom på Scandic-hoteller i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Tyskland og Polen, med en komplett oversikt over tilgjengelige rom og priser.

I appen får gjestene oversikt over bestillinger og lojalitetspoeng, finner veibeskrivelser til hotellene, ser menyen til hotellrestauranter og mye mer.

Scandic-appen kommer til å være tilgjengelig på engelsk, dansk, finsk, tysk, norsk og svensk i alle land som har støtte for App Store eller Google Play.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her