Max satser mer i Norge

For første gang har den svenske hamburgerkjeden Max Burgers lansert en større rekrutteringskampanje for det norske markedet.

Publisert
Foto: Max

Bakgrunnen er at de øker etableringstakten her til lands og trenger stadig flere medarbeidere. Det er planlagt to-tre nye restauranter i Norge 2019.

Lidenskap for gode burgere

«Navet i rekrutteringskampanjen er flere kortfilmer hvor Max’ egne medarbeidere er «skuespillere» som forteller om det beste med å jobbe i kjeden: Som for eksempel det gode arbeidsmiljøet, muligheten til å klatre i gradene og selskapets arbeid for klima og miljø. Du ønsker å tiltrekke seg personer med riktig drive og lidenskap for gode burgere. Filmene vil bli vist på Facebook, Instagram og Snapchat», heter det i pressemeldingen fra kjeden.

Se filmen her

– Våre ansatte er våre talspersoner

– Du finner ikke bedre talspersoner enn våre egne ansatte, sier Charlotte Welin Zetterlund, personalsjef i Max. Jeg håper vi får inn massevis av søknader fra folk som vil bli en del av Max og sjansen til å utvikle seg i selskapet.

Det stilles ingen krav til spesielle kunnskaper for å bli ansatt, men samarbeid og serviceinnstilling er viktig om man vil jobbe hos Max. Max ekspanderer kraftig i Sverige, Norge og Polen.

I dag finner du 139 restauranter i 5 land. I dag har Max seks restauranter i Norge: to restauranter i Oslo, en i Lier, en på Ringsaker, en på Sola Lufthavn og en på Værnes utenfor Trondheim. På sikt ser de for seg 50 restauranter her til lands de neste 10 årene.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS