Fra Grilstad Storkjøkken til Grilstad Foodservice

Grilstad Storkjøkken bytter ut sitt norske navn med «engelske» Grilstad Foodservice.

Publisert

– Bakgrunnen for navneendringen er at vi ønsker at vårt navn korresponderer godt med våre viktigste oppgaver: Å skape gode matopplevelser og god service til det profesjonelle markedet, sier markedssjef for Grilstad Foodservice, Sindre Tanum, i en pressemelding.

– Vi er fortsatt det samme selskapet, med de samme målene som før: Å tilby kvalitetsprodukter, og å legge til rette for at våre kunder får en enklere og mer inspirerende hverdag, sier han videre.

– Fokus på hele verdikjeden, tradisjonene og kvalitetsoppfattelsen er grunnmuren i det vi holder på med. Samtidig er vi en moderne aktør i et globalisert marked med flere og flere internasjonale kunder. Det er derfor naturlig å ha et navn som gjenspeiler dette, forteller direktør for Grilstad Foodservice, Tor-Arne Mellbye.

Styrker salgsapparatet

Grilstad Foodservice er en totalleverandør av kjøtt og kjøttprodukter til storhusholdningsmarkedet. Gjennom flere år har vi utviklet funksjonelle konsepter og innovative produkter som markedet verdsetter. Dette gjøres ofte ute hos kunde.

– Vi styrker derfor salgsapparatet vårt markant og øker samtidig ambisjonene. Dette gjelder både innenfor eksisterende, men også nye kanaler, sier Mellbye.

– Vi skal stadig utvikle oss, og hvordan vi kommuniserer med kundene våre for å bli en inspirerende samarbeidspartner vil være sentralt i arbeidet vårt fremover, sier Tanum.

Pressemelding

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca