Unil+ er på plass på Smak 2017 på Norges Varemesse. Her produktutvikler Svenn-Arild Nordrum Nilsen og KAM Rune Nørgaard. (Foto: Morten Holt)
Unil+ er på plass på Smak 2017 på Norges Varemesse. Her produktutvikler Svenn-Arild Nordrum Nilsen og KAM Rune Nørgaard. (Foto: Morten Holt)

Unil Storhusholdning skifter navn til Unil+

Unil Storhusholdning skifter navn til Unil+. Unil+ leverer NorgesGruppens egne merkevarer til storhusholdning og servicehandel.

Publisert

– Unil+ skal bli en enda tydeligere aktør innen storhusholdning og på servicehandel, med sterke merker, innovasjon og inspirasjon som fellesnevnere. Vi satser for fullt i dette markedet, og Unil+ er ett av mange grep vi nå gjør for å forsterke oss ytterligere, sier markedssjef Cato Johannessen Korsgården i en pressemelding.

Unil utvikler og selger en rekke av NorgesGruppens viktigste merkevarer, blant dem Jacobs Utvalgte, Folkets, Eldorado, First Price, Fiskemannen, Fersk & Ferdig og Unik. UNIL+ leverer disse merkene til storhusholdning og servicehandel.

Selskapet er i kraftig vekst – blant annet gjennom forsterket satsing på kategorier som ferskt kjøtt, sjømat, samt brød og bakervarer fra Bakehuset, heter det i pressemeldingen.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her