ProHemsedals team består av Karin Follesø (daglig leder), Astrid Elisabeth Kihle Jordan (salgssjef) og Andreas Tangberg (markedssjef). (Foto: ProHemsedal)
ProHemsedals team består av Karin Follesø (daglig leder), Astrid Elisabeth Kihle Jordan (salgssjef) og Andreas Tangberg (markedssjef). (Foto: ProHemsedal)

Hemsedal hele året

Det nyetablerte salg- og bookingselskapet ProHemsedal ønsker at deres gjester skal oppleve Hemsedal som Norges beste helårsdestinasjon.

Publisert

Både gjennom unike naturopplevelser og i form av et servicetilbud som har manglet i Hemsedal. ProHemsedal skal spesialtilpasse opphold både for bedrift- og privatmarkedet. I tillegg er målet å tilby hytteutleie hovedsakelig for «high-end»-hyttemarkedet, der både utleier og gjest vil få mer personlig oppfølging.

Det lille ekstra

– Jeg har lenge hatt en drøm om å starte et selskap som gir gjestene det lille ekstra når de er på tur. Jeg har de siste årene notert meg at en stadig voksende gruppe turister forventer flere tilbud slik at deres opphold i Hemsedal blir så smidig og opplevelsesrikt som mulig. Den gode servicen og valgmulighetene bedrifter gjerne har fått til nå, ønsker vi å løfte et steg videre slik at også private grupper får oppleve dette, sier daglig leder Karin Follesø.

Med seg på laget har hun tidligere kollega Astrid Elisabeth Kihle Jordan og nytilflyttede Andreas Tangberg.

Viktig med kompetanse og erfaring

– Det var viktig for meg å få med personer med solid kompetanse og erfaring, slik at vi kan tilby både bedrifter og privatpersoner et opphold utenom det vanlige. Dessuten vil gruppen vår på tre personer utfylle hverandre på en effektiv og hensiktsmessig måte. Astrid Elisabeth vil være vår salgssjef og ha sitt daglige virke i Hole kommune med fokus på Oslomarkedet. Andreas har en solid bakgrunn fra PR og kommunikasjon og vil operere som vår markedssjef og holde oss «top of mind» til enhver tid, tilføyer Follesø.

ProHemsedal AS ble registrert ved årsskiftet, men har allerede signert flere samarbeidsavtaler med aktører både på bedrift- og hyttemarkedet her i Hemsedal.

Skape mer aktivitet

– Vårt overordnede mål, er å skape mer aktivitet for alle våre samarbeidspartnere ved å oppsøke potensielle kunder og pakketere oppholdet på Hemsedal slik at det vil gange hele destinasjonen. Vi er samtidig fullt klar over at vi starter opp i en meget uforutsigbar tid med covid-19 spøkelset luskende rundt. Vi har valgt å snu dette til vår fordel og starte nå, slik at vi kan sette søkelys på mindre grupper nå og ikke minst være klare til å få gamle og nye gjester tilbake til Hemsedal når restriksjonene blir opphevet, sier Karin Follesø.

ProHemsedal vil ha kontor på Rampa kjøpesenter i Hemsedal sentrum. De vil sitte på mesaninen til nyoppstartede «The Cabin Crew» og vis-a-vis Hemsedal Sport.

Pressemelding

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS