Eureca engros fortsetter konseptet «Gul uke»

I fjor gikk Eureca mot strømmen, og lanserte «Gul uke». Nå fortsetter selskapet konseptet der de trekker frem noen av aktørene de samarbeider med. På den måten flytter Eureca fokuset vekk fra rabatter og tilbud, og over til sine små og mellomstore leverandører og deres historie.

Publisert
Illustrasjonsfoto: Eureca
Illustrasjonsfoto: Eureca

Den store handleuken, Black Week, er like rundt hjørnet. Det som startet som én dag har blitt til en hel uke, og de største aktørene kommer med tilbud etter tilbud for å utkonkurrere hverandre.

Illustrasjonsfoto: Eureca
Illustrasjonsfoto: Eureca

Gjør den «sorte» uken gul

I fjor sa Jens Petter Seljebu, markedssjef i Eureca, at «gult er kult».

– Det er det fortsatt. Gul er en farge som man ofte forbinder med glede, og det er nettopp det Eureca vil spre med Gul uke-konseptet, sier han.

– I vår jobb møter vi mange flotte leverandører som ikke får like mye publisitet som de største aktørene. Det ønsker vi å gjøre noe med, for det er så mange flotte historier der ute. Det er viktig for oss å få formidlet disse historiene videre. Vi ønsker å vise frem noen av de flotte leverandørene vi jobber sammen med, forteller Seljebu.

Trekke frem leverandører som bidrar til noe positivt for miljøet

Mange av selskapene Eureca jobber med, bygger på tradisjonsrike og spennende bakgrunner. Samtidig er bærekraftig produksjon, og lokal og økologisk mat i vinden. Å trekke frem leverandører som bidrar til noe positivt for miljøet, er derfor en viktig kontrast til det store forbruket under Black Week.

Gjennom hele uken vil Eureca introdusere oss for blant annet spennende sunne energidrikker, økologisk kylling, og premium drikker for de som ikke drikker alkohol.

Pressemelding

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Eureca engros AS

Eureca engros AS er et selvstendig datterselskap av ASKO, etablert i 2017.

Engrosvirksomheten tilbyr et tilpasset sortiment rettet mot mindre og mellomstore kunder innen restaurant og catering, som har behov for større fleksibilitet i sine leveranser.

Med kunden i fokus leverer Eureca raske og smarte løsninger fra sine lokaler ved Ryen i Oslo.

Powered by Labrador CMS