Elisabet Søyland, Director of Passion i Clarion Hotel

Clarion Hotel vant ettertraktet pris

European Business Awards utroper Clarion Hotel til Norges beste bedrift i kategorien Customer and Marketing Engagement.

Publisert

Hvert år deler European Business Awards ut priser til de beste bedriftene i Europa. 120 000 bedrifter fra 33 land blir nøye vurdert, og ut fra disse kåres nasjonale vinnere. Clarion Hotel har vunnet prisen for Customer and Marketing Engagement. En kategori som hedrer de som best kan vise at bedriften leverer en innovativ og engasjerende kundeopplevelse. Clarion Hotel har over 4700 ansatte i fire land, Norge, Sverige, Danmark og Finland, og prisen blir mottatt på vegne av alle landene.

Høy anerkjennelse

– Å vinne nasjonal pris i European Business Awards er en stor prestasjon, og Clarion Hotel har vist seg som en fremragende leder innen sitt felt. Med dette viser Clarion Hotel at de er gode på innovasjon, etikk og at de har suksess i sitt område. Ikke minst at de er en av de beste virksomhetene i Europa, sier Adrian Tripp, administrerende direktør i European Business Awards.

Livskvalitet er viktig

– Ønsket om å øke livskvaliteten til gjester og kollegaer står så sterkt i Clarion Hotel at vi har utnevnt såkalte passion coacher på alle hotellene. Passion coach-en har som oppgave å sørge for at visjonen puster og lever på hotellene, og at den ligger til grunn i alt vi gjør., sier Elisabet Søyland, Director of Passion i Clarion Hotel.

Clarion Hotel er med den nasjonale prisen også nominert til den europeiske kåringen av de beste bedriftene. Den kåringen skjer i Warszawa i Polen i desember.

(Pressemelding)

Powered by Labrador CMS