Nye funksjoner fra Egencia

Denne uken har Egencia vist frem tre nye kundefokuserte funksjoner i sin globale forretningsreiseplattform på Business Travel Show.

Publisert

Disse er laget for å forbedre kundeopplevelsene og øke de reisendes trygghet, men også for å gi ekstra verdi for bedriftene.

  • Ved hjelp av Egencia Hotel Conversations muliggjør Egencia direkte dialog mellom de forretningsreisende og hotellene.
  • Egencias eksklusive fly- og hotellpakker forbedrer reiseprogrammene når både fly og hotell bestilles samtidig
  • Egencia Traveller Tracker støtter nå regionale søk for å hjelpe travel-managere med å lokalisere og støtte de reisende dersom uforutsette situasjoner oppstår.

«Hotel Conversations»

Egencia lanserer «Hotel Conversations», en funksjon som muliggjør sømløs, toveiskommunikasjon mellom de forretningsreisende og hotellet. De reisende kan nå stille spørsmål, bekrefte detaljer og dele oppdaterte reiseplaner på farten gjennom Egencia-appen.

De forretningsreisende kan for eksempel enkelt be om senere innsjekk når flyet blir forsinket eller spesifisere hva slags type pute de ønsker.

Hotellene kan også kontakte de reisende på forhånd, sende en velkomstmelding eller tilby ekstratjenester før den reisende ankommer hotellet. Dette gjør at hotellene kan forbedre kundeopplevelsen.

Fly- og hotellpakker

– Egencia Hotel Conversations vil revolusjonere måten hotellene og de forretningsreisende kommuniserer med hverandre, sier Michael Gulmann his Egencia.

– Vi har sett at antallet dialoger har doblet seg i løpet av de siste månedene, noe som er et bevis på at dette var en etterlengtet funksjon, fortsetter han.

Gjennom Egencias fly- og hotellpakker kan både bedrifter og forretningsreisende nå dra nytte av Expedias unike forhold til hotellene. Ved å velge en pakke med både fly og hotell, kan bedriftene få en lavere totalpris, samtidig som de reisende får tilgang til hoteller som ellers kanskje hadde vært utenfor reisepolicyen. Når de reisende bestiller fly, vil de få se anbefalte hoteller til spesialpris som de kan bestille umiddelbart eller i løpet av 10 dager.

«Traveller Tracker»

Aktsomhetsplikten er viktig for alle bedrifter, og mange travel-managere benytter allerede Egencia Traveller Tracker for å umiddelbart kunne se hvor deres ansatte befinner seg når uforutsette situasjoner oppstår. Med den nyeste oppdateringen kan man søke i et større geografisk område gjennom regionale søk. Med denne nye funksjonen kan travel-managere enkelt markere en sirkel eller firkant på kartet for å se om noen av de ansatte er i et bestemt område.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS