Selecta Norway satser i horecamarkedet

Selecta Norway satser mot horecamarkedet, og har utviklet tre kaffeserier rettet mot dette markedet.

Publisert

– Hos Selecta er vårt viktigste mål og leve opp til at våre kunder og våre kunders kunder er glade og fornøyde med den kaffe de får servert fra våre kaffeløsninger. For å oppnå dette, samarbeider vi tett med noen av verdens beste produsenter av kaffemaskiner, som for eksempel WMF, Shaerer, Crem og Bunn, melder Sverre Jacobsen hos Selecta.

Han fortsetter: – Selecta har mer enn 100 medarbeidere fordelt på 16 lokasjoner. Hos Selecta får du alltid fri service inkludert.

Eget kaffebrenneri

Pelican Rouge, etablert i 1863, er selskapets eget kaffebrenneri, som er sterkt forankret i kaffepionerenes rike historie, og et av Europas ledende kaffeselskaper når det kommer til spesialiteter og kaffebrenning.

– Selecta tilbyr en komplett kaffeløsning tilpasset nettopp ditt behov, enten du ønsker en løsning som lager kaffe til frokosten på ditt hotell, som følge til ditt ferske bakverk eller som en avslutning på et godt måltid, sier Jacobsen.

Tre serier for horecamarkedet

For horecamarkedet har vi utviklet tre serier, Heritage, Natural og Classic – alle med sin egen smak.

Heritage-serien er utviklet for en mer raffinert smak og er et alternativ der du vil servere dine kunder en spesiell kaffeopplevelse. Natural består av utvalgte signature-blend.

Natural-serien består av nøye utvalgte signatur-blend. I tillegg er den fairtrademerket, økologisk, og CO2-sertifisert.

Classic-serien består av utvalgte blend, og er designet av Selectas kaffemestere for å skape en kaffe til en konkurransedyktig pris.

Du kan lese mer på Selecta.no

Pressemelding

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca