Foto: Hunnålvatn Media – Jon Hunnålvatn
Foto: Hunnålvatn Media – Jon Hunnålvatn

Vil utvikle Norges mest bærekraftige reise

Up Norway inviterer nordmenn til å være med på utviklingen av Norges mest bærekraftige reise.

Publisert
Foto: Hunnålvatn Media – Jon Hunnålvatn
Foto: Hunnålvatn Media – Jon Hunnålvatn

Reiseselskapet Up Norway satser høyt og ønsker nå å skru opp tempoet på utviklingen av Norge som en bærekraftig reisedestinasjon. Nå inviterer de nordmenn til å bli med på tur og komme med innspill på hvordan historiske The Discovery Route mellom Bergen og Stavanger kan bli Norges mest bærekraftige reiserute.

Utlysning er som følger:

Vil du være med å gjøre Norge til verdens mest bærekraftige reisemål?

Har du sett samme potensial som oss; at Norge - med målrettet innsats - kan bli et av verdens mest bærekraftige reisemål? Er du brennende opptatt av bærekraft og har en aktiv relatert tilstedeværelse i media/sosiale medier? Blir du begeistret av muligheten til å teste ut aktive naturopplevelser, og smake på hva norsk landbruk har å by på av ost, kjøtt og grønnsaker? Da er du den vi leter etter.

The Discovery Route

Foto: Hunnålvatn Media – Jon Hunnålvatn
Foto: Hunnålvatn Media – Jon Hunnålvatn

The Discovery Route er en strekning mellom Bergen - Hardanger / Ryfylke – Stavanger utviklet på 1880-tallet da reisende kom i hest og kjerre. Ruten er tettpakket med eventyr og ikoner som Trolltunga, Preikestolen og Kjerag. I slutten av juni reiser vi sammen med filmregissør Fredrik Bye på The Discovery Route over fem dager for å utvikle Norges mest bærekraftige rundreise. Up Norway ønsker å gi en «bærekraftsforkjemper» muligheten til å være med en av våre profesjonelle opplevelsesdesignere på prosjektet. Vi ser for oss en kreativ og kompetent person som kan fungere som sparringspartner og delta i vår filmproduksjon.

Personen(e) som blir valgt ut til å bli med får hele reisen dekket av oss, og får muligheten til å virkelig utgjøre en forskjell i å definere The Discovery Route og Norge som reisemål fremover.

Her kan du melde din interesse

Er du interessert? I så fall ønsker vi å høre fra deg innen onsdag 20. mai. Send oss en epost på [email protected] hvor du inkluderer:

- En kort paragraf om hvorfor du er den rette til å være med på oppdraget

- Link til din relevante tilstedeværelse i media / sosiale medier

Dette er kravene vi stiller til deg:

- Du må ha mulighet til å reise fem dager i andre halvdel juni 2020

- Du må være brennende opptatt av bærekraft og ha en aktiv relatert synlighet i media / sosiale medier

- Du må være i god fysisk form og åpen for å smake på lokalmat (kjøtt, fisk og grønt)

- Du må godkjenne at du kan figurere i bilder og video som vil bli brukt i markedsføring.

Her er link til utlysningen på Up Norways nettside.

Pressemelding

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca