Henningsvær Bryggehotell er med Classic Norway Hotels (Foto: Classic Norway Hotels)

Tror på drømmesommer – relanserer sommerløftet

Classic Norway Hotels tror på en ny drømmesommer for hundretusener av nordmenn som vil oppleve verdens fineste ferieland.

I disse dager er Classic Norway Hotels i ferd med å gjøre alle sine 19 hotell og rorbuhotell klare for nytt storinnrykk i sommermånedene. Samtidig lanserer den norske hotellkjeden en ny versjon av det populære «Sommerløftet» for å gi mange av de som er permittert eller oppsagt en unik anledning til å oppfylle hotelldrømmen i juni, juli og august. Kampanjen retter seg mot både enkeltpersoner, par og barnefamilier over hele landet.

Strekker ut en hånd

Stephen Meinich-Bache. (Foto: Classic Norway Hotels/Christerolsenphoto)

– Våren i år skulle løfte oss fra den mørke, lange og kalde vinteren med nedstengninger, hjemmeskoler og bekymringer for morgendagen og inn i den lyse og varme våren og sommeren. Men det ble ikke slik vi hadde håpet. I alle fall ikke foreløpig. I stedet fikk vi en ny runde med strenge nasjonale tiltak, sier administrerende direktør i Classic Norway Hotels, Stephen Meinich-Bache.

– Vi ønsker å strekke ut en hånd til mange av dem som kanskje er i ferd med å gi opp sommerferiedrømmen de har sammen med dem de er glade i. Vi ønsker at de skal få drømmene tilbake, og å få noe å glede seg til allerede nå, sier han.

Derfor gjentar Classic Norway Hotels fjorårets store feriesuksess «Sommerløftet» som reddet ferien for mange, som også den gang var i en utfordrende situasjon.

Gjennom kampanjen gir vi mange en unik mulighet til å oppleve magiske øyeblikk ved en rekke av kjedens hotell fra Fevik i sør til Lofoten i nord, til en helt spesiell «sommerløftetpris»

Vil gi tilbake

– Vi hadde opprinnelig planlagt at «Sommerløftet» skulle være en engangskampanje i fjor. Men når vi så hvordan den nye runden med nasjonale tiltak rammet befolkningen også denne sensommeren bestemte vi oss for å gi noe tilbake til det norske folk, fortsetter Meinich-Bache.

I fjor sørget norske gjester for fulle hotell og restauranter gjennom hele sommeren ved Classic Norway-hotellene.

– Det ble en uforglemmelig og fabelaktig sommer både for de ansatte, for gjestene og for lokalmiljøene. Vi tror at det kommer til å bli en like fin sommer i år. Og vi ønsker at så mange som mulig, også de som er hardt rammet av koronasituasjonen skal få oppleve noen drømmedager på våre hotell. Der de sammen kan oppleve den norske sommeren på sitt aller fineste, sier Stephen Meinich-Bache.

Betydelige oppgraderinger

Hotell Molde Fjordstuer er et av hotellene i Classic Norway Hotels. (Foto: Classic Norway Hotels)

– Vinteren har vært en roligere periode med tanke på besøk fra gjester, men en svært travel periode for mange av våre ansatte. Hotellene har gjennomgått betydelige oppgraderinger og forbedringer, og vi har utvidet porteføljen i Classic Norway Hotels med nye hotell og nye samarbeidspartnere, fortsetter han. – Nå gleder vi oss veldig til å ønske nye og tidligere gjester velkommen til oss. Og vi håper og tror at Sommerløftet skal skape uforglemmelig dager for mange av dem som har hatt det ekstra krevende i månedene vi har lagt bak oss, sier Stephen Meinich-Bache i pressemeldingen.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS