Administerende direktør for Classic Norway Hotels, Stephen Meinich-Bache. (Foto: Classic Norway Hotels)
Administerende direktør for Classic Norway Hotels, Stephen Meinich-Bache. (Foto: Classic Norway Hotels)

Suksess for sommerinvitasjon til reisebransjen

Nå må Classic Norway Hotels utvide for å få plass til alle.

Publisert Sist oppdatert
Hotell Utsikten i Geiranger er med i Classic Norway Hotels. (Foto: Christer Olsen/Classic Norway Hotels)
Hotell Utsikten i Geiranger er med i Classic Norway Hotels. (Foto: Christer Olsen/Classic Norway Hotels)

Classic Norway-direktør Stephen Meinich-Bache skjønte raskt at tusenvis av norske reiselivsansatte ville få vansker med å reise på sommerferie etter koronakrisen. Fordi en hardt rammet familieøkonomi satte en stopper for feriedrømmene.

Reisebransjeløftet

Administerende direktør for Classic Norway Hotels, Stephen Meinich-Bache. (Foto: Classic Norway Hotels)
Administerende direktør for Classic Norway Hotels, Stephen Meinich-Bache. (Foto: Classic Norway Hotels)

Derfor startet hotellkjeden spesialkampanjen «Reisebransjeløftet» som er blitt mottatt med glede hos hundrevis av reiselivsansatte i Norge.

Bestillingene strømmer inn, og nå må administrerende direktør Stephen Meinich-Bache utvide kampanjen for å dekke etterspørselen.

– Classic Norway Hotels lar alle som jobber innenfor reiselivsbransjen få bruke hotellkjedens egen ansattrabatt ved ferieopphold på våre hotell. Dermed kan feriedrømmene fortsatt oppfylles samtidig som de blir enda bedre kjent i sitt eget land. En dobbel fordel til en svært fordelaktig pris. Tilbudet ble kjent under navnet «Reisebransjeløftet» og er gledelig godt mottatt hos dyktige reiselivsfolk rundt om i landet. Og bestillingene strømmer inn, forteller Stephen Meinich-Bache.

Sommerløftet

Reiselivsanlegget i Hustadvika er med i Classic Norway Hotels. (Foto: Christer Olsen/Classic Norway Hotels)
Reiselivsanlegget i Hustadvika er med i Classic Norway Hotels. (Foto: Christer Olsen/Classic Norway Hotels)

– Ansatte i reiselivsbransjen er blant dem som er hardt økonomisk rammet etter at kundene forsvant og reiselivsbedriftene måtte stenge dørene. Over 100 000 reiselivsansatte ble permittert, og for mange av dem er fremtiden fortsatt usikker. Så langt har hundrevis av reiselivsansatte takket ja til å benytte seg av «Reisebransjeløftet». Og vi gleder oss til å få dem på besøk. Tilbudet til reisebransjen kom etter at suksesskampanjen «Sommerløftet» hadde blitt utsolgt i løpet av få dager.

Utvider

– For å dekke behovet og den store etterspørselen har vi nå valgt å utvide tilbudet til alle ansatte i hotell-/ restaurant reisebyrå, luftfart og andre som har tilknytting til reiselivsbransjen, sier Meinich-Bache og fortsetter:

– Vi vet at mange innen vår bransje er opptatt på egne arbeidsplasser i de mest hektiske sommerukene og vi har derfor valgt å invitere dem til oss i hele juni og fra 15. august og hele året. Ingenting vil glede oss mer enn at de har det så travelt på egen reiselivsarbeidsplass enn at det blir vanskelig å finne tid til egen norgesferie. Men vi håper at mange får anledning til en velfortjent pust i bakken samtidig som de får oppleve magiske øyeblikk i Norge.

Pressemelding

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca