Ny markedssjef for Clarion Hotel

Sofia Wulff (54) er ny markedssjef («Head of Marketing and Communication») for Clarion Hotel i Norden. Hun tiltrer stillingen 1. juni.

Publisert
Sofia Wulff (54). (Foto: Clarion Hotel)

Hun blir dermed en nøkkelperson i arbeidet med å sikre og bygge brandet til Clarion Hotel. Rekrutteringen skjer i en tid der hotellkjeden er under stor forandring. Bare i 2019 investeres det flere milliarder i å utvikle og ekspandere Clarion Hotel.

Wulff kommer fra eget firma innen marked, branding og forretningsutvikling. Tidligere har hun vært markedsdirektør for Comwell Hotels, kommersiell sjef på Metronome og PR og markedssjef for Garmin i Danmark.

Sofia Wulff er utdannet designer, og bor i København med sin datter på 15 år.

– Wulff har en personlighet som fint passer inn i en så kulturelt sterk virksomhet som den Clarion Hotel og Nordic Choice Hotels har. Jeg gleder meg til å få oppleve hennes arbeid og engasjement mot våre hotell og til å ønske henne velkommen i vår nordiske ledergruppe, sier Christen Bagger hos Clarion Hotel.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS