To priser til Nordic Choice Hotels i Finland

Nordic Choice Hotels hentet hjem to av prisene under Business Travel Awards i Helsinki.

Publisert

Clarion Hotel ble kåret til Nordens beste hotellkjede, og Nordic Choice Hotels vant også prisen for Nordens beste salgsorganisasjon.

Prisene i Business Travel Awards deles ut under det årlige arrangementet Nordic Business Travel Summit.

– Så stolt at jeg nesten sprekker!

– Jeg er så stolt at jeg nesten sprekker. Stolt av det vi tilbyr våre gjester, og stolt av våre medarbeidere. Vi jobber hele tiden for å ivareta våre gjester, og å gjøre deres besøk hos oss så bra som mulig ved å overgå deres høye forventninger. Prisene vi mottok i går er et bevis på at vi gjør en god jobb. Den «boosten» dette gir, skal vi bruke til fortsatt å utvikle organisasjonen, og fortsette å gi våre gjester positive opplevelser som de snakker om lenge etter at de sjekker ut, sier Nordic Choice Hotels-grunnlegger Petter A Stordalen.

Bærekraftsarbeid

I tillegg til representanter fra hotellene, var også salgsavdelingen i Nordic Choice Hotels på plass i Helsinki.

– For teamet mitt og meg, så er det helt fantastisk. Vi har de siste årene skrudd om på vårt salgsarbeid for å bringe det nærmere til kundene med vårt bærekraftsarbeid mer i fokus. Vi har utrolig flotte hotell vi er stolte av, men det vi legger trykk på i dialogen med kunden er alt det positive vi gjør innen bærekraft sammen med våre gjester. Du som gjest bidrar faktisk aktivt hver gang du bor eller har møter på våre hotell. Seieren i Helsinki er et bevis på at det har vært riktig strategi, sier «vice president sales» i Nordic Choice Hotels, Anant Vithlani, i en pressemelding.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her