Stian Eide, regionsjef NHO Reiseliv Innkjøpskjeden (fra venstre), Vidar Mellegård, salgssjef og Thomas G. Langeland, selger hos Brødr. Ringstad. (Foto: NHO Reiseliv Innkjøpskjeden)

Ny samarbeidsavtale

Brødr Ringstad og NHO Reiseliv Innkjøpskjeden har signert en samarbeidsavtale for å dekke etterspørselen etter lokalprodusert kjøtt.

Publisert

Brødr Ringstad har siden 1934 tatt kjøtt på blodig alvor, med en visjon om at håndlaget kvalitet og prisvinnende spesialiteter skal produsere de beste smaksopplevelsene. Med sin faglige kompetanse og erfaring er de opptatt av hele verdikjeden, fra råvaren til ferdig produkt til medlemmene i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden.

Gode grunnverdier

– Vi har lenge ønsket et samarbeid med NHO Reiseliv Innkjøpskjeden og ble svært tilfreds da NHO Reiseliv tok kontakt for å se på mulighetene for et samarbeid. Vi opplever NHO Reiseliv som profesjonelle og som virkelig går inn for å hjelpe sine medlemmer med gode leverandører og gode betingelser, sier salgssjef i Brødr Ringstad, Vidar Mellegård, og fortsetter

– NHO Reiseliv er også veldig opptatt av gode grunnverdier og at alle leverandører oppfyller krav innenfor helse, miljø, etikk, arbeidsforhold og så videre. Vi i Brødr Ringstad er veldig fokusert på dyrevelferd, noe fire representanter fra NHO Reiseliv/KNIF fikk oppleve på deres bedriftsbesøk hos oss. Vi ønsker å tilby kundene våre det lille ekstra, og vi er tett på med direkte distribusjon. Og vårt «slogan» er: Kjøtt på blodig alvor. Vi håper å kunne hjelpe NHO Reiseliv med å bli en enda bedre innkjøpskanal og ser frem til et hyggelig og godt samarbeid.

Familiebedrift

– Brødr Ringstad er en familiebedrift med flere generasjoner som virkelig setter den lokale bonden på kartet. Produktene de leverer, har en historie å fortelle som markedet etterspør. Som direkte leverandør vil de kunne tilpasse seg våre medlemmers etterspørsel og behov, sier regionsjef Stian Eide i NHO Reiseliv Innkjøpskjeden, som har vært pådriver for å få i havn avtalen.

– En lokal avtale innen denne kategorien har lenge vært etterspurt fra våre medlemmer, så det skal bli spennende å følge dette tett videre. Vi ser frem mot samarbeidet mellom Brødr Ringstad og NHO Reiseliv Innkjøpskjeden, legger Eide til.

Pressemelding

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS