Mathias Pascual er ansvarlig for salget i Already Ordered. (Foto: Already Ordered)

Norskutviklet kassasystem i vekst

Already Ordered AS er et norskutviklet kassasystem som leverer en selvbetjent bestillings- og betalingsløsning til restauranter i inn- og utland.

– Already Ordered lar kundene dine bestille og betale med mobilen uten å laste ned en app eller lage en egen brukerprofil, sier Mathias Pascual, som har bakgrunn fra både Scandic Hotels og Nordic Choice Hotels (Sales Manager Event/PCO for Nordic Choice Hotels).

Han ble ansatt i selskapet, som ble startet av Håkon Teigland, 1. november 2020.

Mange nye kunder

Mathias Pascual er ansvarlig for salget i Already Ordered. (Foto: Already Ordered)

Under koronapandemien har Already Ordered opplevd et stort oppsving.

– Vi har en stor portefølje med restauranter, barer, kafeer, kantiner og tidligere brukere av VippsGO, og er stolte av å kunne tilby et produkt som hjelper restauranter og andre utsalgssteder å følge smittevernstiltak slik at prosessen med bestilling er tatt over av selve gjesten, samtidig som de ansatte kan sørge for den gode kundeservicen og gjesteopplevelsen, sier han.

Takeaway-funksjon

Med enkel skanning av QR-koden på bordet kan gjestene enkelt bestille det de ønsker og bestille opp mer av det de skulle ønske underveis – uten at man må vente på at noen skal ta ordren.

– I tillegg har vi en takeaway-funksjon som også gjør at kundene kan bestille maten og hente den selv, uten at en tredjepart tar store deler av inntjeningen. I bransjen er vi alene om å tilby en så billig løsning til bedrifter uten månedskostnad og lave priser, forteller Pascual.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS