Sara Hallsund. (Foto: Best Western

Ny markedssjef for Best Western

Sara Hallsund er ny markedssjef i Best Western Hotels & Resorts i Skandinavia. Hun starter i stillingen i dag, mandag 19. mars.

Publisert
Sara Hallsund. (Foto: Best Western)

«Hallsund, som tidligere har arbeidet i Ving og sist Telenor («Head of Marketing Communication), vil fokusere på å styrke kjedens posisjon digitalt, samt videreutvikle kjedens satsning på lokalt entreprenørskap og det å skape personlige hotellopplevelser og møteplasser», heter det i en pressemelding.

– Jeg ser fram til å bli en del av verdens største hotellfamilie. For meg handler det om å fortsette det arbeidet Best Western allerede gjør – å bygge kunderelasjoner med en lokal «twist». Vi kommer også til å arbeide med vårt digitale fotavtrykk med alle de spennende muligheter som finnes der ute, sier Hallsund.

– Vi har en veldig positiv utvikling med nye hoteller, og gjennomfører store satsninger innen en rekke områder som vår digitale plattform, vårt varemerke og lojalitetsprogrammet. Det er derfor veldig hyggelig å ønske Hallsund velkommen, sier sverigesjef i Best Western Hotels & Resorts, Johan Michelson.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Powered by Labrador CMS