Hotels.com rekrutterer sin første buffésjef noensinne

Synes du det er fælt at sommerferien nærmer seg slutten? Hotels.com har noe som kan stille reisetørsten.

Hvis du foretrekker å se glasset som halvfullt og nyte en stappende full frokosttallerken, har Hotels.com drømmejobben til deg. Hotels.com ser nemlig etter sin første «buffésjef» noensinne.

Han eller hun kan reise rundt som bufféanmelder over hele landet.

Avgjørende for hotellvalg

For hele 85 %* av nordmenn har bufféutvalget betydning for deres valg av hotell, så det kommer garantert til å være mange om beinet når det gjelder denne jobben. Så dersom du er litt over gjennomsnittet begeistret for egg, kan forskjellen på cornflakes og havreflakes eller rett og slett bare elsker buffeer, har du kommet til rett sted.

For å bli Hotels.coms første buffésjef** kan matglade reisende søke her ved å sende inn en beskrivelse av sine tre fremste egenskaper, som etter deres mening gjør dem perfekte for jobben.

Den heldige vinneren vil få ti hotellnetter til en verdi av totalt 30 000 kroner til å reise og anmelde hotellbuffeer.

Funn fra undersøkelsen

Andre interessante funn fra undersøkelsen inkluderer:

· Hotellfrokosten er kriterium nummer én for 65 % av nordmenn når de skal bestille et hotellopphold.

· Nesten alle nordmenn (99 %!) får det maksimale ut av frokostbuffeen hvis det finnes en på hotellet.

· Det er en kamp om å komme først til buffeen, og 90 % av nordmennene innrømmer at de står opp tidlig bare for å få med seg det beste utvalget fra hotellfrokostbuffeen.

· De elsker å utnytte sitt #HotelLife maksimalt og nyte favorittmat og -drikke som egg og omeletter (35 %), bacon (57 %), varme drikker (47 %), bakverk (47 %), et utvalg brød (46 %) og frisk frukt (40 %).

· Det er ingen tvil om at de sparsomme nordmennene vet at frokostbuffeen byr på mer enn bare frokost – en av tre innrømmer at de lurer med seg mat for å spise den senere. Frukt i lommene toppet listen for 51 % av nordmennene, med bakverk på en god andreplass (44 %).

· på ferie og kan skjemme bort seg selv!

· Nordmenn kan ikke få nok mat når det gjelder hotellbuffeen: 61 % av dem innrømmer at de fyller tallerkenen to til fire ganger!

· Det kan være pinlig å være for grådig, og det er derfor mer enn halvparten av nordmenn (59 %) sier at de har spurt et familiemedlem eller en venn om å ta med seg noe ekstra mat til dem.

* Undersøkelsen ble gjennomført av One Poll i juli 2021. 10500 voksne respondenter (18+) totalt (2000 i Frankrike, 2000 i Storbritannia, 1500 i Sverige, 1500 i Danmark, 1000 i Finland, 1000 i Norge, 1000 i Spania og 500 i Italia) som har bodd på et hotell de siste fem årene. Opplysningene ovenfor gjelder de 1000 norske respondentene som ble spurt.

** For å delta i konkurransen kan du klikke her http://no.hotels.com/side/CBO/?pos=HCOM_NO&locale=no_NO og oppgi de tre egenskapene som etter din mening gjør deg til den ultimate buffésjef. Én enkelt vinner får ti Hotels.com-vouchere til en verdi av 3000,– NOK stykket (30000 NOK totalt) og blir oppgradert til Gold-status i Hotels.com Rewards-programmet. Du kan lese alle vilkår og betingelser her http://no.hotels.com/side/CBO/?pos=HCOM_NO&locale=no_NO.

Pressemelding

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS