Kaputas beach på sørkysten av Tyrkia, mellom Antalya og Fethiye. (Foto: Morten Holt)
Kaputas beach på sørkysten av Tyrkia, mellom Antalya og Fethiye. (Foto: Morten Holt)

TUI øker tilbudet til Tyrkia

Etter flere år med nedgang i etterspørsel etter reiser til Tyrkia kan det nå se ut til at trenden er i ferd med å snu. TUI øker antall reiser til Tyrkia med hele 25 prosent neste sommer.

Publisert
Ölüdeniz-stranden med den spesielle halvøya og lagunen er et populært reisemål i Tyrkia. (Foto: Morten Holt)
Ölüdeniz-stranden med den spesielle halvøya og lagunen er et populært reisemål i Tyrkia. (Foto: Morten Holt)

– Tyrkia har dessverre falt litt av nordmenns reiseradar de siste årene, men vi ser en antydning til at det kanskje er i ferd med å snu nå. Tyrkia er uslåelig hva gjelder hotellkvalitet og pris, så dette er en veldig gledelig nyhet, sier kommunikasjonsansvarlig i TUI, Nora Aspengren, i en pressemelding

Fra TUIs Blue Palm Garden i Tyrkia. (Foto: TUI)
Fra TUIs Blue Palm Garden i Tyrkia. (Foto: TUI)

Betydelige investeringer

Fra Belek i Tyrkia. (Foto: TUI)
Fra Belek i Tyrkia. (Foto: TUI)

Da Tyrkia hadde sin storhetstid og nordmenn valfartet til Antalya og Dalaman hver sommer ble det gjort betydelige investeringer i hotell, infrastruktur og det generelle tilbudet til turister. Investeringene gjør at Tyrkia har Europas desidert beste hotelltilbud til en uslåelig pris. Med 330 soldager i året er de reisende garantert verdi for pengene.

Shopping, strender og mat

Tilbakemelding fra TUI sine gjester viser at hotellstandard, strendene, maten og shoppingen er det som lokker de fleste til Tyrkia.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Powered by Labrador CMS