Vestlia Resort ble Årets kunde i ASKO. Her er de glade vinnerne sammen med konferansier og prisutdeler. Fra venstre Heine Totland, administrerende direktør Roger Espeli, kjøkkensjef Andreas Tandberg, restaurantsjef Ludvig Palmgren og salgsdirektør Karl Wethal som delte ut prisen på vegne av ASKO Norge.

Vestlia Resort ble Årets kunde i ASKO

Under ASKO og NorgesGruppens kunde- og leverandørdager for aktører innenfor storhusholdning og servicehandel, ble Geilo-bedriften Vestlia Resort kåret som Årets kunde.

Publisert

ASKO Norge er landets største grossistvirksomhet, og har rundt 12 000 kunder innenfor storhusholdning og servicehandel. Det gjøres et omfattende arbeid i forbindelse med nominasjonsprosessen som både involverer de lokale ASKO-selskapene og ASKO Norge sentralt.

Kriterier for tildeling av denne prisen er blant annet at man har god utvikling og vekst, at man er nyskapende og at man er et samlingspunkt i nærmiljøet. Videre vektlegges også evnen til god drift og til oppfølging av innkjøpsavtaler.

Vestlia Resort er en tradisjonsrik reiselivsbedrift på Geilo som har gjennomgått store endringer de siste årene. Stedet har gjennomført en betydelig utvidelse og oppgradering på kort tid, og er i ferd med å utvide kurs- og konferansefasilitetene på stedet ytterligere. Bl.a. bygges Geilos største event- og konferansehall med plass til over 650 personer i kino-oppsett og 450 personer i konferanseoppsett, noe som vil gi både Vestlia Resort og Geilo store muligheter i kurs- og konferansemarkedet.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Powered by Labrador CMS