Scandic Nidelven. (Foto: Morten Holt)
Scandic Nidelven. (Foto: Morten Holt)

Årets servicehotell i Scandic Hotels

Scandic Nidelven er kåret til Årets servicehotell i Scandic Hotels – i kamp med 221 andre nordiske og europeiske Scandic-hoteller.

Publisert
Hotelldirektør på Scandic Nidelven, Kjetil Vassdal, mottar prisen for Årets servicehotell i Scandic Hotels. (Foto: Line Vikrem Rosmæl/Kjetil Vassdals Facebook-side)
Hotelldirektør på Scandic Nidelven, Kjetil Vassdal, mottar prisen for Årets servicehotell i Scandic Hotels. (Foto: Line Vikrem Rosmæl/Kjetil Vassdals Facebook-side)

Prisen ble delt ut på en Scandic-tilstelning i Stockholm mandag kveld

Kjetil Vassdal har mottatt prisen.
Kjetil Vassdal har mottatt prisen.

Takker de ansatte

«Utrolig stolt, vi vant årets servicepris 2015 av 230 Scandic-hoteller i Norden! " Its all about the people" - tusen takk til alle våre fantastiske ansatte, prisen går 100 % til dere!» skriver hotelldirektør Kjetil Vassdal på sin Facebook-side.

«Guest Service Award 2015 Scandic Hotels in competition with 230 Scandic Hotels, Scandic Nidelven: Gratulerer til Kjetil Vassdal og hans eminente team av dedikerte medarbeidere!», skriver Scandics Norge-sjef Svein Arild Steen Mevold på sin Facebook-side.

Scandic GM-møte

Prisene blir delt ut i forbindelse med Scandic GM-møte («Inspiring Nordic Conference») på nyåpnede Scandic Continental i Stockholm.

Juryen begrunner vinneren slik:

«Alle medarbeidere har jobbet hardt for å fortsette å være hotell nummer én i Trondheim. Den sterke kulturen om å ha kunden i fokus sikret hotellet flere anerkjente priser, blant annet det uoffisielle norgesmesterskapet i frokost Twinings Best Breakfast for tiende året på rad, og Travel Awards servicepris 2015 stemt frem av norske hotellgjester. Hotellet har en servicekultur som sitter i veggene og hvor alle medarbeidere er med på å skape minneverdige øyeblikk for våre gjester. Terningkast seks fra kirkerådets ukelange store konferanse var et av høydepunktene i 2015».

Hotelldirektør på Scandic Nidelven, Kjetil Vassdal, med den gjeve prisen.
Hotelldirektør på Scandic Nidelven, Kjetil Vassdal, med den gjeve prisen.

221 hoteller i Europa

– 221 hoteller over hele Norden og resten av Europa er med i konkurransen, så dette er en gjev pris. Scandic Nidelven har kundeservice i ryggmargen, og er en verdig vinner av årets servicehotell. Gratulerer til vinnerne og takk for en fantastisk innsats, sier Svein Arild Steen-Mevold, administrerende direktør i Scandic Hotels Norge.

Flere priser til Norge

Ledergruppen i Scandic Norge ble tildelt prisen «President’s Award for Special Achievements», og kokken Ana Franciska Almeida fra Scandic Helsfyr ble «Team member of the year».

Disse vant Scandic-prisene

Guest Service Award – Scandic Nidelven (Norge)

Team Member of the Year - Ana Almeida, kokk på Scandic Helsfyr (Norge)

President’s Award for Special Achievements - Ledergruppen i Scandic Norge

Hotel of the Year - Scandic Park Helsinki (Finland)

CSR Hotel of the Year - Scandic Potsdamer Platz (Tyskland)

Fighter of the Year - Kirsten Glente, Scandic Palace Hotel – (Danmark)

Commercial Award - Tanja Andresen (Danmark)

General Manager of the Year - Jesper Henryson (Sverige)

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)