Nye muligheter på Culina.no

Ett år etter at Culina.no kom i ny drakt og med nettbutikk, ble nettsiden i helgen lansert med nye funksjoner, som skal gjøre det enda enklere for kundene å finne riktige produkter for sitt bruk.

Publisert

– Vi bruker mye tid på å sondere terrenget i andre, populære nettbutikker, hva som er mulig, hva som er «nice to have» og hva som er «need to have». For oss, som tilbyr varer til bedrifter og profesjonelle er behovene noe annerledes enn der man har privatmarkedet som målgruppe. Å gjøre innkjøp er en krevende jobb, og driver du en stor kantine er det viktig å finne igjen til samme vare som sist, da behovet for å supplere likt er det som gjelder, melder markedssjef Kathrine Starheim.

Favorittmerke produkter

Hun opplyser videre:

– Derfor har vi nå fått på plass mulighet for både å favorittmerke produkter og lage huskelister med notatfelt per produkt. Det finnes ingen begrensning på antall lister man kan lage, og de kan benevnes fritt, så man kan ha en liste for utstyr til kjøkken, og en annen til servering, for å nevne to eksempler. Vi vil stadig utvikle Culina.no, men er veldig fornøyde med å ha fått på plass disse funksjonene i denne omgang.

Viktig å tilrettelegge

– Vi streber etter å tilby alle våre kunder så god service som mulig, i alle flater, derfor er det viktig for oss å få tilrettelagt for den delen av kundene som foretrekker å gjøre sine innkjøp selv, så det skal bli så enkelt som mulig.

Se mer på Culina.no

Powered by Labrador CMS