Du er her

Vant publikumsprisen

Scandic Nidelven fortsetter å plukke priser. Hotellet har vunnet prisen som Norges beste frokosthotell i 10 år, men torsdag vant også hotellet Grand Travel Awards publikumspris i Norge.
Av Morten Holt
Publisert 16.01.2016 09:39


Scandic Nidelven. (Foto: Morten Holt)

Det betyr at hotellet er stemt frem som det beste hotellet  i hele landet av gjestene, en særdeles gjev pris.


Svein Arild Mevold tok imot prisen torsdag kveld. (Foto: Scandic Hotels)

Fra Gjerde tii Vassdal

Bjarte Gjerde bygde opp hotellet fra starten av og styrte skuta i 12 år. Han bygde opp en vinnerkultur. Nåværende hotelldirektør Kjetil Vassdal fører tradisjonen videre. Scandic Nidelven skal være best i klassen!

Grand Travel Awards ble arrangert på Wallmans i Oslo torsdag kveld, 14 . januar.

Takker de ansatte

– Hovedårsaken til denne gjeve prisen er våre fantastiske ansatte. Vi har svært mange faglig meget dyktige ansatte, som alle har en «passion» for service, mat og drikke, melder hotelldirektør Kjetil Vassdal i til Horecanytt.no/magasinet Horeca.


Hotelldirektør på Scandic Nidelven, Kjetil Vassdal, takker i første rekke sine ansatte etter at hotellet torsdag kveld vant publikumsprisen i Grand Travel Awards.

– Vi har vunnet frokostprisen 10 år på rad. Dette viser nå våre gjester å sette pris på, og derfor stemmer de på oss, sier han videre.

Bli enda bedre

– Nå skal vi bare sørge for å levere unike gjesteopplevelser – også i hele 2016. Vi satser selvfølgelig alt på å vinne prisen Norges beste hotellfrokost for 11. gang! Deretter må vi prøve å vinne publikumsprisen igjen for andre året på rad. Jeg vil rette en stor takk til alle våre gjester som har stemt på oss, og også en stor takk til Scandic Hotels, som har latt oss få drive slik vi gjør og fått muligheten til hele tiden å videreutvikle oss. Det inspirerer oss enormt, sier hotelldirektør på Scandic Nidelven, Kjetil Vassdal.

– Fantastisk hotellprodukt

At det er publikumsprisen hotellet nå har vunnet, stemt frem av hotellgjestene selv, gjør det ekstra stort. Også for administrerende direktør i Scandic Norge, Svein Arild Steen-Mevold. Han fikk æren av å ta i mot prisen under Grand Travel Awards på vegne av alle medarbeidere på Scandic Nidelven.

– Scandic Nidelven leverer et fantastisk hotellprodukt hver eneste dag. Den unike frokosten er de fleste nå etter hvert klar over, men hotellets medarbeidere sørger også for gjesteopplevelser, mat og drikke hver dag som gjør en hotellmann som meg varm om hjertet. De har hele tiden gjestene i fokus, og strekker seg gjerne litt ekstra for å ivareta gjestene på den best tenkelige måte, sier Steen-Mevold.

Du kan lese mer på Grandtravelaward.no

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)