Radisson Blu Mountain Resort i Fageråsen i Trysil. (Foto: Rezidor)

Tok storeslem i Trysil

Radisson Blu tok storeslem i Destinasjon Trysils kåring av beste servicebedrift i Trysil.

Publisert

Begge Radisson Blu-hotellene i Trysil (Radisson Blu Resort Trysil på sørsiden av fjellety og Radisson Blu Mountain Resort Trysil på Fageråsen-siden) får gode tilbakemeldinger fra gjestene, og vant den gjeve prisen takket være de dedikerte medarbeidernes engasjement og ledelsens aktive deltakelse i lokalmiljøet.

Pontus Åkesson leder begge Radisson Blu-hotellene i Trysil. (Foto: Rezidor)

– Jeg er veldig stolt og glad for at våre hoteller har mottatt utmerkelsen for beste servicebedrift, og at våre medarbeidere og ledere var nominert i flere kategorier. Det er gledelig at vårt engasjement i Trysil gir resultater og settes pris på. Vi kommer til å fortsette å utvikle hotellene våre for å gi gjestene oppleveler og minner som de lengter tilbake til, sier Pontus Åkesson, som er hotelldirektør for begge Radisson Blu-hotellene i Trysil.

Jurybegrunnelsen

Destinasjon Trysil hadde mange lovord å dele om de to Radisson Blu hotellene og sier følgende i begrunnelsen for utdelingen av den prestisjetunge prisen:

«Dette er en pris vi ønsker å gi når det er virksomheter som bidrar ekstraordinært i å utvikle Trysil. En bedrift som har fokus på å tenke helhet og jobber etter mantraet Sammen for Trysil. I år har vi funnet en bedrift som gjør seg fortjent til å få prisen Trysil-Gull og som vi ønsker å løfte frem. Dette er en virksomhet som tenker helhet og gjøre ekstraordinære tiltak til tross for vanskelige oppstartsår og røde tall.

Virksomheten utmerker seg med å ha flere nominerte i alle kategorier.

Bedriftens ansatte får suverent gode tilbakemeldinger fra gjester, kolleger og tryslinger om at man treffer blide og hyggelige folk, som alltid er serviceinnstilte. Her blir man tatt vare på. Det fremheves også deres gode lokalkunnskap og deres vilje og evne til å gi informasjon om hele Trysil.

Bedriftens mellomledere får nomineringer som viser at det er mange i ulike avdelinger som står på for sin virksomhet og for Trysil. De hjelper sine ansatte på plass i Trysil og sørger for at alle har det bra, at de trives og vil komme tilbake neste sesong. De tar seg tid til alle og står på for Trysil. Flere så mye at de har valgt å flytte hit.

Bedriftens ledelse ivrer for å få alle leverandører og samarbeidspartnere til å investere og bidra i Trysil og trekker i tråder og setter krav. De deltar aktivt i prosesser som omhandler Trysil og regionen og er aktivt inne i mange prosjekter. Virksomheten topper kåringer i Norge og utlandet i konkurranse med arge konkurrenter. Som en nominering så godt beskrev det: «Pontus Åkesson. Han får hotellene opp på svarte tall med stil. Ikke mer å si om det!»

Vi synes derfor prisen er velfortjent og ber alle ansatte i vårt TrysilGULL – med Pontus i spissen - om å komme opp og motta prisen. Gratulerer til Radisson Blu Resort Trysil og Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil».

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Powered by Labrador CMS