ScandicFlagg

Scandic samarbeider med TripAdvisor

Over 70 prosent av oss ønsker å lese andre hotellgjesters vurdering – før vi bestiller hotell. Derfor har Scandic nå inngått et samarbeid med TripAdvisor som gjør det mulig å både lese og gi vurderinger av alle 161 hoteller direkte på Scandics nettside.

Publisert

Takket være Scandics sitt samarbeid med TripAdvisor kan du nå lese hva andre gjester synes om hotellet direkte på hotellets hjemmeside. Det gjør at alle har mulighet til å ta et velbegrunnet valg, basert på andres erfaringer uavhengig om de bestiller rom eller ikke.

Axel Huus, salgs- og markedsdirektør i Scandic Hotels Norge.

Tror på flere bestillinger

– Tilbakemeldingene vi har fått har vært at flere ønsker enda bedre tilgang til objektive vurderinger av hotellene våre. For mange er det nettopp vurderingene de får av andre gjester som har noe å si om de velger å booke eller ikke, og det er derfor vi har valgt å inngå et samarbeid direkte med TripAdvisor. Vi tror det både vil gi flere bestillinger og mer fornøyde kunder over tid, sier Axel Huus, salgs- og markedsdirektør i Scandic Hotels Norge.

Mer åpenhet

Dette er ett av flere initiativ som Scandic tar i bruk av sosiale medier. Satsingen innebærer både økt engasjement og mer åpenhet, samtidig som at det er et ledd i arbeidet med å øke Scandics produkttilbud og bedre kundeopplevelsen av hotellene. TripAdvisor finnes tilgjengelig på sju språk.

Triadvisor setter pris på samarbeidet

– Vi er glade for å samarbeide med Scandic Hotels, slik at gjestene kan gi sine vurderinger og tilbakemeldinger til TripAdvisor direkte fra hotellkjedens nettside, sier Maud Larpent, Senior Partnerships Manager i TripAdvisor.

Pressemelding

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

"

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 44. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"

Relaterte artikler

    Powered by Labrador CMS