Du er her

Søkelys på mennesker og mat

Med mange serveringssteder, som hver har sine unike menyer som skiftes ut hver dag, har kantineselskapet bRest et behov for sentralstyring av innholdet til hvert enkelt serveringssted.
Av Redaksjonen
Publisert 22.11.2016 09:33

bRest drifter bedriftsrestauranter, kantiner og kaffebarer for organisasjoner som viser matomsorg for sine ansatte.

Sentralstyrt innhold

Som en av de ledende aktørene i sin bransje, krever bRest høy kvalitet i råvarer og ingredienser. Dette gjelder også deres kommunikasjonsløsninger.

bRest har alltid hatt behov for å dele informasjon med sine besøkende. De har brukt skjermer en stund, men i takt med organisasjonens vekst, har også administrering av innholdet økt.

For å effektivisere og automatisere publiseringsprosessene har bRest valgt publiseringsverktøyet DatabeatOMNI.

Menyer som skiftes hver dag


For å effektivisere og automatisere publiseringsprosessene har bRest valgt publiseringsverktøyet DatabeatOMNI.

Med flere serveringssteder som hver har sine unike menyer som skiftes ut hver dag, har bRest definitivt et behov for sentralstyring av innholdet til hvert enkelt serveringssted.

«Med DatabeatOMNI kan de endre innhold med noen få tastetrykk og til enhver tid se hva som spilles av på de ulike lokasjonene, uten å forlate hovedkontoret. I motsetning til tradisjonelle restauranter, har kantiner de samme gjestene hver dag. Det krever at bRest er innovative og varierer budskapet hele tiden. DatabeatOMNI gir dem handlingsrommet til såpass mye aktivitet og endring som de trenger», skriver Databeat.Nets markedssjef Renate Vollen i en pressemelding.

Noen av fordelene ved Digital Signage

Menyen kan endres øyeblikkelig hvis utsolgt

Tydelig merking av allergener

Innhold kan rullere på flere språk

Muligheter for reklamesalg

Fremtidsrettet og moderne informasjon

Du kan lese mer om produktene på Databeat.net

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her