Millspris

Mills DA fikk Smart-prisen

Før jul var det kommet inn over 100 bidrag til den nyetablerte ANFO Effekt, ANFO Annonsørforeningens nye effektpris, som ble delt ut for første gang i går. ANFO Effekt skal fremheve fremragende innsats på målrettet, dokumenterbart marketingarbeid, og Smart-prisen ble gitt til Mills DA for deres utmerkede arbeid med Delikat-salater.

Publisert

Fra venstre Lars Marius Lauten, Sverre Jacobsen og Dorthe Gill Brudvik. (Foto: Paal Audestad)

Delikat har i løpet av fjoråret gjennomført en formidabel snuoperasjon. Delikat har gått fra en nummer to-posisjon til en meget sterk ener-posisjon der markedsandelen er på vei mot 50 prosent. Delikat har innenfor det største segmentet skalldyr doblet salget. Delikat driver også totalmarkedet som har gått fra stagnasjon til en sterk vekst på 10 % i verdi.

Prisen er etablert som et alternativ til de mange utmerkelsene som profilerer enkeltvirkemidler og kanaler.

Det ble delt ut priser og hederlig omtale i de fire kategoriene «Smart», «B2B», «Ny» og «Vekst».

Pressemelding

Powered by Labrador CMS