Du er her

Lanserer Norges største crowdfunding-kampanje

The Juicery lanserer Norges største crowdfunding-kampanje. Selskapet ønsker å engasjere sine største støttespillere og gi flere muligheten til å være med å forme The Juicery til den bedriften de ønsker. Kampanjen lanseres mandag 2. desember.
Av Redaksjonen
Publisert 28.11.2019 06:02

Butikkekspansjon, produktlanseringer, wellness-senter og tilgang i dagligvarekjeder er noen av de aktuelle planene som skal finansieres av fundingen.

– Vi får daglig forespørsler fra kunder som ønsker The Juicery i sin hjemby, det er kjempegøy og sammenfaller godt med vårt eget ønske om ekspansjon, sier gründer og daglig leder i The Juicery, Abbas Fazal.

Samfunnsengasjerte og miljøbevisste

Bedriften har nå valgt å igangsette en crowdfunding-prosess, i samarbeid med FundedByMe, for butikkekspansjon. The Juicery har nemlig et sterkt ønske om å ha ett eller flere kafekonsept i alle Norges største byer. Sammen med dette ligger det også en plan og et ønske om å bli enda mer samfunnsengasjerte og miljøbevisste.

Spennende utvikling

Flere kafekonsepter, solcellepaneler, plastalternativer, mindre karbonutslipp og matavfall er noen av tiltakene som står høyt på ønskelisten til The Juicery i tiden framover.

– Vi er i en spennende utvikling og vi føler sterkt at vi er folkets brand. Vi gjør ikke ting tradisjonelt. Hadde vi gjort det, så hadde The Juicery aldri blitt startet. Mange tradisjonelle bedrifter ser på flere aksjonærer som en ulempe, men vi ser på dette som en kjempefordel, fordi vi får direkte innsyn i hva våre kunder ønsker og ikke minst skaper vi et hav av egne mini-ambassadører som kan hjelpe oss å bli enda bedre. Tenk å ha over 600 mennesker som kommer med innspill og meninger. Deler sine favoritter og kommer med anbefalinger til venner og familie. Fornuftig feedback, testing av nye produkter, innspill på nyheter og mye mer. Denne informasjonen ønsker vi og vi ønsker de inn i The Juicery-familien, meddeler Abbas.

Pressemelding

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Faktaboks

Myjuicery

Med #myjuicery kommer bedriften til å lansere en konkurranse mellom noen av Norges største byer. Stavanger, Trondheim, Bergen og Kristiansand skal kjempe om hvem som blir den første byen som får kafekonseptet til seg. Byen med flest investorer vinner.

Hvorfor investere i The Juicery:

• Muligheten til å investere i et norsk konsept som er i stor vekst og bli endel av noe unikt.

• Den sammensatte veksten har doblet seg de siste årene og forventes å dobles ytterligere de neste årene.

• Virksomheten forventes å ha nådd målet sitt innen 2020 og tredoble inntekten.

• Selskapet bygges opp av flere ulike grunnmurer som utsalgssteder, yoga studio, dagligvare, kafekonsepter og produsering av egne produkter.

• The Juicerys egne originale oppskrifter og produkter gjør at de kontinuerlig og raskt kan utvikles når trendene forandrer seg.

• Deres kafeer og utsalgssteder ligger på de mest ettertraktede stedene og veksten videre vil bli planlagt med stor omtanke for videre ekspansjon.

• Et skalerbart og potensielt konsept med en realistisk mulighet for å lykkes internasjonalt.

• Sterke og trygge investorer med mye tro på bedriften i ryggen.

• Fordeler og unike tilbud til alle investorer.