Du er her

Internasjonal pris til Best Western Karl Johan

Best Western Karl Johan Hotell i Oslo er tildelt Agodas «Gold Circle Awards for 2015», som det eneste hotellet i Norge.
Av Morten Holt
Publisert 05.02.2016 12:02

Agoda.com, et av Asias ledende nettsteder for å booke hoteller, og del av Nasdaq-listede Priceline Group, har kunngjort vinnerne av sin Gold Circle Awards for 2015.

Prisen tildeles hoteller verden over, som leverer den beste kundeopplevelsen for hotellbestilling på nett.

Bare ett i Norge

I år er det 1610 hoteller av over 750 000 som kan bestilles på Agoda.com som mottar en Gold Circle Award. I Norge er det for 2015 kun ett hotell som er tildelt prisen: Best Western Karl Johan Hotell. Hotellet får mye ros fra Agoda.com sine kunder: På nettsiden er hotellet oppført med en poengscore på 8,2 ut av 10.

Hoteller som tildeles Gold Circle Awards får tilsendt en fysisk pris som kan plasseres synlig for gjester. I tillegg vil en Gold Circle Awards-logo vises på det enkelte hotells side på Agoda.com.

For sjuende gang

2015 er det sjuende året på rad at prisen deles ut. Tildeling baserer seg på flere kriterier, inkludert: poeng gitt til hotellet i kundeomtaler, konkurransedyktige priser, bruk av Agoda.com sitt spesialbygde Yield Control System (YCS), samt en grundig forståelse av, og kjennskap til, hvordan nettbaserte bestillingsløsninger fungerer.

‒ Vi er stolte over å kunngjøre vinnerne av Agoda.com sin Gold Circle Awards for 2015. I en svært konkurransedrevet industri utviser disse hotellene at de virkelig satser på både å være ledende innenfor bruk av teknologi og å tilby service i verdensklasse, sier Errol Cooke, Vice President Global Partners Services ved Agoda.com, i en pressemelding.

‒ Etter hvert begynner Gold Cirle Awards å bli en etablert indikator på fremragende prestasjoner innenfor industrien, legger Errol Cooke til.

– Viser at det er ledende

– Når gjester ser denne prisen, enten det er i hotellets lobby, eller på nettsiden vår, vil de vite at dette er et hotell som er ledende innenfor hotellindustrien, både når det gjelder å tilby nettbaserte løsninger og en enestående kundeopplevelse. Vi gleder oss til å kunne fortsette og styrke samarbeidet vårt med disse hotellene i fremtiden, sier Cooke.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Faktaboks

Agoda Company Pte Ltd

Agoda Company Pte Ltd (Agoda.com) er et nettbasert firma for å bestille overnattinger, basert i Asia, med spesialitet å sikre seg de laveste rabatterte overnattingsprisene.

Agoda.com er del av Priceline-gruppen (Nasdaq: PCLN). Agoda.com sitt nettverk inneholder mer enn 750 000 hoteller og andre typer overnattingssteder over hele verden.

Den flernasjonale arbeidsstyrken på mer enn 2000 ansatte over hele verden, tilbyr en bestillingstjeneste som på en unik måte kombinerer lokal kunnskap og lokale kontakter for å sikre de beste overnattingstilbudene til både turister og forretningsreisende.

Som medlem av Pacific Asia Travel Association (PATA), har Agoda.com som mål å promotere reising ved å gjøre det rimeligere og mer tilgjengelig for stadig flere mennesker. Agoda er et registrert varemerke tilhørende AGIP LLC, og brukes av Agoda Company Pte. Ltd. under lisens.

Les mer på Agoda.com