Brusletto

Innsjekk via Facebook gir gratis milkshake

Ved å sjekke inn via Facebook, får kunden tilgang på ekslusive tilbud hos G-Sport, Elkjøp, Ikea og McDonald’s. McDonald’s tilbyr en gratis milkshake ved kjøp av bestemte menyer.

Publisert

Margaret Brusletto i McDonald`s bruker sosiale medier aktivt i markedsføringen av McDonald`s.

Fire kjeder i Norge lanserte mandag eksklusive tilbud via Facebooks mobilapplikasjon "Places".

Det betyr at kunder som velger å sjekke inn i en lokal butikk eller restaurant via sin facebook-profil, får tilgang til et unikt tilbud.

Fra tannbørste til milkshake

Elkjøps første tilbud var en gratis elektrisk tannbørste til de første 1000 personene som sjekket inn. På ett døgn er 736 tannbørster delt ut.

- Ved å sjekke inn hos McDonald’s med Facebook Places får gjesten en gratis milkshake ved kjøp av en medium eller stor 1955-meny, opplyser kommunikasjonsdirektør Margaret Brusletto i MacDonald`s Norge til fastfood.no.

"
Powered by Labrador CMS