Du er her

30 år i Trondheim

Et av Trondheims mer kjente landemerker, Quality Hotel Panorama på Tiller sør for Trondheim, feirer jubileum denne høsten. Kjært barn med mange navn – men mest kjent er Quality Hotel Panorama som ”Melkekartongen”. Den har nå stått stødig på myra i 30 år!
Av ct_admin
Publisert 26.09.2012 06:00

Quality Hotel Panorama på Tiller sør for Trondheim, feirer 30-årsjubileum denne høsten.

– 25. november er det 30 år siden hotellet ble bygd/åpnet, og hotellet fremstår i dag som et nyrenovert (2012) konferansehotell. Vi har hatt store oppgraderinger i 2012. Hotellet med sine 122 nyrenoverte rom og ni konferanserom fremstår i dag som nytt og friskt. Her er alle fellesarealer pusset opp og hele hotellet har fått en flott ansiktsløftning, opplyser hotelldirektør Bjørnar A. Kristiansen.


Petters første

Hotellet, som ligger sju kilometer sør for Trondheim sentrum, ble åpnet i 1982 som Müller Hotell, men er i dag et av Nordic Choice Hotels’ over 160 hoteller.

Bjørnar A. Kristiansen leder jubilanten i Trondheim.

Quality Hotel Panorama var faktisk Petter A. Stordalens første hotell. Han begynte nemlig sin yrkesaktive karriere på kjøpesenteret City Syd som ligger i gangavstand fra Quality Hotel Panorama.


Fleksibelt

– Her arrangeres kurs og konferanser, private selskap fra barnedåp – til minnestunder og alle typer samlinger. Dette er storstua på Tiller som er åpen for alle – både på dag og kveldstid. Vi har bar med alle rettigheter og et anerkjent kjøkken, melder Kristiansen, og tilføyer.

– Men vår aller største styrke er personalet. Vi har et helt unikt personale som tar deg imot som om du skulle vært en slektning. Her blir du sett og hørt og ikke minst – tatt vare på, sier hotelldirektøren.


Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

"

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"